2007. július 3., kedd

Pizsama (vidám krimi)

Szirénahang hasított a csendbe... kirohant, és úgy fogadta az érkező rendőröket.

– Gyorsan! Gyorsan! Erre jöjjenek! - majd egy pillanatra megtorpant. Rendőrnők? Elcsodálkozott.

– Mehetnek rendőrnők gyilkossághoz?

– Természetesen. A főkapitány úrnak most fontos dolga van, meg kell néznie a Lolka és Bolkát a tévében, és ezért minket küldött...

– Akkor jó – válaszolta. – erre menjünk...

A rendőrnő bement utána a szobába, ahol egyből észrevette a bűncselekmény nyomait:

– Ki találta meg az áldozatot?

– Én voltam az...

– És hozzányúlt valamihez?

– Nem... izéé... a telefonhoz, ki kellett hívnom magukat valahogy, nem?

– Na igen, ez jogos.... na akkor én rögzítem a nyomokat. Tud hozni egy kis lisztet? Na meg ecset is kéne és kis zacskók... tudja, ott vannak a konyhában az asztalfiókban!

– Máris hozom! – elrobogott, és egy fél pillanattal később hozta is a lisztet, az ecsetet (kicsit össze volt száradva, mert nem jól öblítette el festés után), na meg a zacskókat.

– És most? Most mi lesz?

– Most először is rögzítjük a nyomokat... a lisztet ide kiszórjuk, és az ecsettel óvatosan szétkenjük, hogy jól láthatóak legyenek az ujjnyomok... Kellene egy csipesz is... a fürdőszobában a tükör előtt van a polcon, be tudja hozni? De óvatosan, nehogy valami leessen!

– Persze, hogy betudom! Én már nagyfiú vagyok! – és már hozta is...

– Köszönöm. És most ezeket a kis kártyákat ide, ide, meg ide tesszük, és szépen mindent lefényképezünk, később ezek alapján fogjuk megállapítani, hogy mi hol volt pontosan... a csipesszel óvatosan levesszük az áldozatról ezt a hajszálat... biztos a gyilkos hagyta itt, és beletesszük az első zacskóba. Most ebből a vöröses anyagból, valószínűleg vér, de a szakértők majd megállapítják egy keveset ebbe a másik zacskóba teszünk... Mondja Uram! Maga a telefonon kívül semmihez nem nyúlt?

– Nem... miért? – kicsit zavarba jött...

– Akkor honnan tudta, hogy az áldozat halott?

– Hát... a feje, teljesen le van szakadva... meg véres is...

– Értem... Igaza van, ez teljesen egyértelmű! De ha így áll a helyzet, akkor magát le kell tartóztatnom maciölés alapos gyanújával!

– Engem? – teljesen meg van zavarodva... – de hát, miért?

– Azért – kapta fel az ölébe, – mert még a pizsamája is csupa ketchup kedves Uram! Sipircc azonnal mosakodni!

– Te vagy a legszuperebb rendőr, Anyu, akit valaha is láttam! – és a kisfiú őszinte elragadtatással nézett az anyjára, miközben az a koszos pizsamát húzta le róla....

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bűbájos! :)))

puhatalpulany írta...

Nagyon édes! :D Meg kell néznie a Lolka és Bolkát (L) ^^